گاهنوشت ۷


  • بعضی وقت ها ادم یه انتخابی داره برای خودش  میگه اگر اذیتم کنید می زارم میرم یه جای دور  ولی وقتی یه جای دور هستی چی ؟ دیگه راهی نیست ! دیگه اگر اذیت هم بشی باید همون جای دور بمونی البته شاید بشه رفت یه جای دورتر نمی دونم ! 


  • از دور دیدم چند نفر میان سعی کردم اشکام رو پاک کنم و خودم رو عادی نشون بدم اما شاید یکم دیر شده بود برای اینکه اشکام رو پاک کنم . فقط نگاهشون یکم سنگین بود.


  • می دودیم فقط می دونستم باید دور شم اما نه فقط دور زمان هم مهمه باید در کمترین زمان دور شم  وقت زیادی نمونده من  دلم اشوبه اخه اخرین باری که دیدمش بهم گفت دیگه زمانی نمونده .




۲ نظر:

  1. خیلی خوبه!
    ادم تا زمانی که احساساتشو بروز میده و سعی نمی کنه با روش های موقت فراموششون کنه خیلی خوبه!
    هر روز که پا میشی از خواب لیست 10 تا از چیز هایی مثبتی که دیروز دیدی رو "کاغذ" بنویس.
    ادم معمولا چیز های بد و ناخوشایند رو بیشتر روشون توجه میکنه تا خوب برا همینم تعداد ادمای ناراضی زیاد تره. این باعث میشه احساس خوبت زیادتر بشه

    پاسخحذف